10 May, 2009

Selamat Hari Ibu ...


"selamat hari ibu"


tika & saat ini hy ungkapan ini yg mampu aku katakan...
walaupun hanya melalui panggilan...
walapun cuma seketika..
mendengar suara mu membuat ht ini lega
ingin aku peluk dan cium mu ibu..
ketika ibu bertanya keadaanku..
kerna aku tahu..
ibu risaukan aku keseorgan di sini ..T_T

ibu....
ketahuilah bahawa anakmu ini
selalui mengingatimu...
menyanyangi mu..
mendoakan kesejahteraan mu..
smg dirimu sentiasa sihat..

ibu...
takkan ku biarkan airmatamu mengalir
kerana khilafku...
tapi akan kubiarkan mengalir
kerana kegembiraan dari hatimu..
kerana semakin hari aku makin mengerti
kegembiraan dan kesedihan itu...

kerna tika dan suatu saat nanti..
aku jg akan merasai perasaan itu..
'perasaan seorang ibu'....

ampunikan segala dosaku ibu..
smkin aku meningkat dewasa..
semakin byk silap dan dosa

p/s..untuk insan tersayang yg tiada penggantinya.."bonda Aisyah"
kakak dan adik sayang ibu...
abah jugak....


No comments:

Selamat Hari Ibu ...


"selamat hari ibu"


tika & saat ini hy ungkapan ini yg mampu aku katakan...
walaupun hanya melalui panggilan...
walapun cuma seketika..
mendengar suara mu membuat ht ini lega
ingin aku peluk dan cium mu ibu..
ketika ibu bertanya keadaanku..
kerna aku tahu..
ibu risaukan aku keseorgan di sini ..T_T

ibu....
ketahuilah bahawa anakmu ini
selalui mengingatimu...
menyanyangi mu..
mendoakan kesejahteraan mu..
smg dirimu sentiasa sihat..

ibu...
takkan ku biarkan airmatamu mengalir
kerana khilafku...
tapi akan kubiarkan mengalir
kerana kegembiraan dari hatimu..
kerana semakin hari aku makin mengerti
kegembiraan dan kesedihan itu...

kerna tika dan suatu saat nanti..
aku jg akan merasai perasaan itu..
'perasaan seorang ibu'....

ampunikan segala dosaku ibu..
smkin aku meningkat dewasa..
semakin byk silap dan dosa

p/s..untuk insan tersayang yg tiada penggantinya.."bonda Aisyah"
kakak dan adik sayang ibu...
abah jugak....


No comments: