13 March, 2009

hEPI BUFDAY (^_^)



10.10 am kelas Pendapat publik Mr.Chang.. 12 march 09

saya masuk kelas lewat 15minit coz print asignment and hampir2x jatuh tangga.huhu sampai2x kelas diorang cakap ade kek.. rini bufday cosmte sy Connie...Hepi Bufday sis yang ke 22 tahun(^_^)...nak cite skit sal die ni.. berasal dari sarawak..huhu salah seorang aktivis wanita dalam kelas kitrg..tp yang paling ketara ecah...pape isu yang berkaitan wanita lau pem2x yang ber gabung semua kalah..n sayalah yang akn duk belakang sekali dalam kelas huhu dgn membe yang len wat bising..hehe..well, HEPI BUFDAY!! MAY GOD BLESS U!!

p/s: budak2x laki makan habs kek tu..huhu gmok r korang!(^_^)

2 comments:

Conee said...

-_- thank q... adik, adik ikin!!! Uwekkk... hahahah.... aku kena check kamus balik ni btul ker tak penggunaan ADIK aku ni??? ahakz!

shaiqin aisyah_Eman said...

btol3x aku baru 20 tahun lorh...(^_^)

hEPI BUFDAY (^_^)



10.10 am kelas Pendapat publik Mr.Chang.. 12 march 09

saya masuk kelas lewat 15minit coz print asignment and hampir2x jatuh tangga.huhu sampai2x kelas diorang cakap ade kek.. rini bufday cosmte sy Connie...Hepi Bufday sis yang ke 22 tahun(^_^)...nak cite skit sal die ni.. berasal dari sarawak..huhu salah seorang aktivis wanita dalam kelas kitrg..tp yang paling ketara ecah...pape isu yang berkaitan wanita lau pem2x yang ber gabung semua kalah..n sayalah yang akn duk belakang sekali dalam kelas huhu dgn membe yang len wat bising..hehe..well, HEPI BUFDAY!! MAY GOD BLESS U!!

p/s: budak2x laki makan habs kek tu..huhu gmok r korang!(^_^)

2 comments:

Conee said...

-_- thank q... adik, adik ikin!!! Uwekkk... hahahah.... aku kena check kamus balik ni btul ker tak penggunaan ADIK aku ni??? ahakz!

shaiqin aisyah_Eman said...

btol3x aku baru 20 tahun lorh...(^_^)