16 August, 2009

Akhil Hayy bernikah dengan Wahidah

klik seterusnya..

p/s: gosip penyanyi dah penceramah bebas Ustaz Akhil Hayy memang sudah lama diperkatakan.Apatah lagi apabila pemfailan cerai yang dilakukan oleh isteri beliau.KOntroversi yang cuba dikaitkan dengan penyanyi wanita Waheeda bagai mencurahkan minyak di api yang sedang menyala-nyala..Penafian demi penafian cuba dinafikan dan di sangkal.Kalau tiada angin masakan pokok bergoyang..Malas nak komen banyak-banyak sal mereka ni....sebab "meluat".. Berbahagia hendaknya atas kesedihan orang len..(menulis dalam keadaan meluat+emosi sikit) errkk!=p

korang komenlah sendiri...huhu
Lihat ulasan yang len..klik

5 comments:

Anonymous said...

pa plak dok ngumpat sal ustaz akhil..
biar je la kat die,,hak peribadi die,,
jg diri leklok yer cik norasyikin..

shaiqin aisyah_Emann said...

anonymous..thanks ya..

caring seh anonymous ni..
ngumpat ape ye..fakta xperlu di sangkal..

aku tggu komen dr mie..^_^

mie yang baek, said...

owh ekin yang di ingati,,time kasih sudi menjemput aku tok memberi komen yang tak sbrapa nie...
sebanqnya,,biaq ja la kat ustaz tue..dah tertulis camtu,,,kita tak tau mslah yang terselindung di sebalik tue,,mgkin da hkmah disbalik kjadian..bukan nak berceramah..mybe itu bukan khndak dia,,
tapi dah nak tjadi,,trima dengan redha adlah lebih baek,,disusuli ucapan alhamdulillah tok setiap peristwa..itulah sebaek2 ungkapan,,baek buruk adalah ketentuan ilahi,,trima dengan penh keredhaan kepada maha pencipta...itu ja yang aku rasa leh aku komen,,

shaiqin aisyah_Emann said...

makaseh yg mie..

next komen erkkk!!

shaiqin aisyah_Emann said...

thanks ya tp anonymous yg dikenali..
len kali leh sertakan link blok ya
^_^

Akhil Hayy bernikah dengan Wahidah

klik seterusnya..

p/s: gosip penyanyi dah penceramah bebas Ustaz Akhil Hayy memang sudah lama diperkatakan.Apatah lagi apabila pemfailan cerai yang dilakukan oleh isteri beliau.KOntroversi yang cuba dikaitkan dengan penyanyi wanita Waheeda bagai mencurahkan minyak di api yang sedang menyala-nyala..Penafian demi penafian cuba dinafikan dan di sangkal.Kalau tiada angin masakan pokok bergoyang..Malas nak komen banyak-banyak sal mereka ni....sebab "meluat".. Berbahagia hendaknya atas kesedihan orang len..(menulis dalam keadaan meluat+emosi sikit) errkk!=p

korang komenlah sendiri...huhu
Lihat ulasan yang len..klik

5 comments:

Anonymous said...

pa plak dok ngumpat sal ustaz akhil..
biar je la kat die,,hak peribadi die,,
jg diri leklok yer cik norasyikin..

shaiqin aisyah_Emann said...

anonymous..thanks ya..

caring seh anonymous ni..
ngumpat ape ye..fakta xperlu di sangkal..

aku tggu komen dr mie..^_^

mie yang baek, said...

owh ekin yang di ingati,,time kasih sudi menjemput aku tok memberi komen yang tak sbrapa nie...
sebanqnya,,biaq ja la kat ustaz tue..dah tertulis camtu,,,kita tak tau mslah yang terselindung di sebalik tue,,mgkin da hkmah disbalik kjadian..bukan nak berceramah..mybe itu bukan khndak dia,,
tapi dah nak tjadi,,trima dengan redha adlah lebih baek,,disusuli ucapan alhamdulillah tok setiap peristwa..itulah sebaek2 ungkapan,,baek buruk adalah ketentuan ilahi,,trima dengan penh keredhaan kepada maha pencipta...itu ja yang aku rasa leh aku komen,,

shaiqin aisyah_Emann said...

makaseh yg mie..

next komen erkkk!!

shaiqin aisyah_Emann said...

thanks ya tp anonymous yg dikenali..
len kali leh sertakan link blok ya
^_^