21 June, 2009

Thanks ya !!^_^...



Thanks ya pada yang telah memberi awards ni pada saya..baru sekarang terasa nak tulis dan paparkan awards yang saya dapat..^_^..tq again..semoga ukhwah fillah ni akn terus kekal

see ya!!

p/s:
sedang review topic untuk final exam..walaupun exam hy utk shortsem je..^_^
gudluck utk final exam nanti emann!! all da best..
Aku percaya pada kata hati.
tak tahu nak ckp ape dah..^_^..

^_^

3 comments:

AziraOmar said...

syame.. aigOo~

farhanasumiran said...

kakak!!
gud luck exam!!
wat yg terbaek cm slalu..
hehe..amin..

shaiqin aisyah_Emann said...

-ajie: ^_^

-fana: tq ya..aminn..sgt2x berharap kali ni..^_^

Thanks ya !!^_^...



Thanks ya pada yang telah memberi awards ni pada saya..baru sekarang terasa nak tulis dan paparkan awards yang saya dapat..^_^..tq again..semoga ukhwah fillah ni akn terus kekal

see ya!!

p/s:
sedang review topic untuk final exam..walaupun exam hy utk shortsem je..^_^
gudluck utk final exam nanti emann!! all da best..
Aku percaya pada kata hati.
tak tahu nak ckp ape dah..^_^..

^_^

3 comments:

AziraOmar said...

syame.. aigOo~

farhanasumiran said...

kakak!!
gud luck exam!!
wat yg terbaek cm slalu..
hehe..amin..

shaiqin aisyah_Emann said...

-ajie: ^_^

-fana: tq ya..aminn..sgt2x berharap kali ni..^_^