09 January, 2010

Edisi terhad Part II ^_^

Salam kesejahteraan dan kegembiraan buat semua..

Penulisan kali ini adalah kesinambungan penulisan yang lepas. Kalau korang perasan la kan. Klik sini (ceewaah blog perasan sendiri memang cmtu).. Hari ini majalah kami bagi majalah Advokasi Komunikasi dan Dasar Awam semester 1 2009 telah siap. Nanti kami akan sama-sama edarkannya.

Agak teruja perasaan ini,(cehh ayat skema) sebab baru umur 21 tahun dah keluarkan majalah (ok sila jangan kaitkan dengan umur ^0^)hehe.. Fokus pada bahagian saya ya, part terjah (terjah ala2 nas Ahmad "melodi") di SKMM (suruhanjaya komunikasi dan multimedia). Sekali lagi penulis perasan rasa2 macam semua orang boleh dapat majalah tu.. Saya merasakan begitu berpuas hati dengan hasil kerja kami. Ok tiada apa-apa nak tulis lagi.. Tahniah buat teman-teman semua.

Okla,Tunggu penulisan akan datang~


Tata~

p/s:
terasa penulisan malam ni ala2 gedik2~ haha
lupa2 generasi kembar lahir lagi..wee~


8 comments:

Anonymous said...

Ashikin kan? kenal wann yek??

lah tahzan ^_^

Ikhsan said...

wau..
tahniah2x kpd semua krew..
mmg gempak la cover 2, sape yg buat hahaha..

shaiqin aisyah_Emann said...

eh3x!~ ikhsan wow teruja sy kamu singgah di blog ini..Tahniah jgk ya.^_^

moga kita sukses untuk tugasan kedua nanti..aminn

Conee said...

Eh... adam opps, ikshan pun ada blog jugak ker? :P

tahniah tuk smua krew2 yg bertungkus-lumus menjayakan majalah kita ini... ^^

shaiqin aisyah_Emann said...

eh nur berjumpa adam di blog ku *blushing

p/s motif sarah malu2 haha
ya congrats!~

Nani said...

Huahaha. Kakak Nur Conee akhirnya ketemu jua sma Adam Ikhsan. Lepas ni takyah jumpa dlm mimpi dh. Jumpa kt blog Siti Sarah ni je.

anna fardiana said...

hebat lah.. umur masih muda tapi udah bisa terbitkan majalah..

keep on the good work yaa.. salam dari indonesia

shaiqin Aisyah said...

nani: waah kaedah ya blog aku ini tempat merapatkan ukhwah korng la. erkk!=p

anna: thanks..ini salah satu tugasan mahasiswa di Faculty.Thanks for coming ^_^

anonymous: haish~ jarang org panggil ashikin, terasa macam bdk2 bek je ^_^ amenn

Edisi terhad Part II ^_^

Salam kesejahteraan dan kegembiraan buat semua..

Penulisan kali ini adalah kesinambungan penulisan yang lepas. Kalau korang perasan la kan. Klik sini (ceewaah blog perasan sendiri memang cmtu).. Hari ini majalah kami bagi majalah Advokasi Komunikasi dan Dasar Awam semester 1 2009 telah siap. Nanti kami akan sama-sama edarkannya.

Agak teruja perasaan ini,(cehh ayat skema) sebab baru umur 21 tahun dah keluarkan majalah (ok sila jangan kaitkan dengan umur ^0^)hehe.. Fokus pada bahagian saya ya, part terjah (terjah ala2 nas Ahmad "melodi") di SKMM (suruhanjaya komunikasi dan multimedia). Sekali lagi penulis perasan rasa2 macam semua orang boleh dapat majalah tu.. Saya merasakan begitu berpuas hati dengan hasil kerja kami. Ok tiada apa-apa nak tulis lagi.. Tahniah buat teman-teman semua.

Okla,Tunggu penulisan akan datang~


Tata~

p/s:
terasa penulisan malam ni ala2 gedik2~ haha
lupa2 generasi kembar lahir lagi..wee~


8 comments:

Anonymous said...

Ashikin kan? kenal wann yek??

lah tahzan ^_^

Ikhsan said...

wau..
tahniah2x kpd semua krew..
mmg gempak la cover 2, sape yg buat hahaha..

shaiqin aisyah_Emann said...

eh3x!~ ikhsan wow teruja sy kamu singgah di blog ini..Tahniah jgk ya.^_^

moga kita sukses untuk tugasan kedua nanti..aminn

Conee said...

Eh... adam opps, ikshan pun ada blog jugak ker? :P

tahniah tuk smua krew2 yg bertungkus-lumus menjayakan majalah kita ini... ^^

shaiqin aisyah_Emann said...

eh nur berjumpa adam di blog ku *blushing

p/s motif sarah malu2 haha
ya congrats!~

Nani said...

Huahaha. Kakak Nur Conee akhirnya ketemu jua sma Adam Ikhsan. Lepas ni takyah jumpa dlm mimpi dh. Jumpa kt blog Siti Sarah ni je.

anna fardiana said...

hebat lah.. umur masih muda tapi udah bisa terbitkan majalah..

keep on the good work yaa.. salam dari indonesia

shaiqin Aisyah said...

nani: waah kaedah ya blog aku ini tempat merapatkan ukhwah korng la. erkk!=p

anna: thanks..ini salah satu tugasan mahasiswa di Faculty.Thanks for coming ^_^

anonymous: haish~ jarang org panggil ashikin, terasa macam bdk2 bek je ^_^ amenn