14 January, 2010

Thesis oh thesis...

Salam teman-teman..

Jumpa kembali utk penulisan saya kali ini. (owh.. masih sempat menulis di blog walaupun banyak kerja tidak siap-siap lagi) Bab 1 yang perlu disiapkan dalam masa 2 minggu. Saya tersalah faham tentang kajian yang patut dilakukan tapi sekarang lebih jelas pemahamannya. Teman-teman yang lain sibuk dengan mencari bahan ilmiah dan cara setiap penyelia adalah berbeza. Moga sukses buat semua ^_^

Ketika penulisan ini terbit di paparan skrin teman-teman semua, saya kini masih di library mencari bahan kajian yang hendak dilakukan. (ceeewaaah nak juga cakap). Saya perlu menyiapkan semua dengan segera kerana banyak lagi kerja yang perlu di buat. Walaupun penat dan sangat meletihkan. Saya perlu menghargai setiap saat ketika masih bergelar pelajar. (ok terasa sedih dah nak habis belajar T_T)..Apa pun mari lakukan setiap tugasan yang diberikan dengan penuh minat. Banyak perlu membaca kerana saya tidak suka membaca fakta.


ok sgt khusyuk sdgkan penulis boleh jalan2 smbil makan..hoho~


ok saya perlukan fokus macam dalam ini gambar =p


p/s:
semua rancangan hujung minggu terpaksa dibatalkan gara-gara thesis
tidak dapat ke Festival Filem Video Pelajar (FFVP) di UNIMAP juga..Good luck buat teman-teman media.




nak jugak~^0^jumpa laginya ^_^


ok oFF topic!. mari fokus kembali~

4 comments:

critikal thinker said...

uuuu seriusnyer
huhuhu....

Ikhsan said...

tension..tension
bia semua berjalan dgn lancar

Pisyek said...

serius? pisyek tgk pic yg 1st skali tu, cm anda tergelak sendirian sambil membaca...

haha.. tgh study pun leh gelak sensorang eh..

hehehe...

shaiqin Aisyah said...

critical: manis2 kan muda anda..^_^

san: tenang2..doakan ya

pisyek: owh itu kawan saya..bukan saya..bab berlakon ini dia mmg handal
^0^

Thesis oh thesis...

Salam teman-teman..

Jumpa kembali utk penulisan saya kali ini. (owh.. masih sempat menulis di blog walaupun banyak kerja tidak siap-siap lagi) Bab 1 yang perlu disiapkan dalam masa 2 minggu. Saya tersalah faham tentang kajian yang patut dilakukan tapi sekarang lebih jelas pemahamannya. Teman-teman yang lain sibuk dengan mencari bahan ilmiah dan cara setiap penyelia adalah berbeza. Moga sukses buat semua ^_^

Ketika penulisan ini terbit di paparan skrin teman-teman semua, saya kini masih di library mencari bahan kajian yang hendak dilakukan. (ceeewaaah nak juga cakap). Saya perlu menyiapkan semua dengan segera kerana banyak lagi kerja yang perlu di buat. Walaupun penat dan sangat meletihkan. Saya perlu menghargai setiap saat ketika masih bergelar pelajar. (ok terasa sedih dah nak habis belajar T_T)..Apa pun mari lakukan setiap tugasan yang diberikan dengan penuh minat. Banyak perlu membaca kerana saya tidak suka membaca fakta.


ok sgt khusyuk sdgkan penulis boleh jalan2 smbil makan..hoho~


ok saya perlukan fokus macam dalam ini gambar =p


p/s:
semua rancangan hujung minggu terpaksa dibatalkan gara-gara thesis
tidak dapat ke Festival Filem Video Pelajar (FFVP) di UNIMAP juga..Good luck buat teman-teman media.




nak jugak~^0^jumpa laginya ^_^


ok oFF topic!. mari fokus kembali~

4 comments:

critikal thinker said...

uuuu seriusnyer
huhuhu....

Ikhsan said...

tension..tension
bia semua berjalan dgn lancar

Pisyek said...

serius? pisyek tgk pic yg 1st skali tu, cm anda tergelak sendirian sambil membaca...

haha.. tgh study pun leh gelak sensorang eh..

hehehe...

shaiqin Aisyah said...

critical: manis2 kan muda anda..^_^

san: tenang2..doakan ya

pisyek: owh itu kawan saya..bukan saya..bab berlakon ini dia mmg handal
^0^