09 January, 2010

Jom tengok ^_^

Salam buat teman-teman semua ^_^..

meh2 semua jemput tengok video klip ni..comel-comel2! Tiba-tiba je bila tengok video ni rasa haiwan berbulu ni comel (sila jgn salah faham, sesetengah je ok) ahaha~




cute deh..
p/s:
masih geli2 lagi dengan haiwan2 berbulu ni
Teringat masa kecik2 pernah makan daging arnah, bila abh bagithu baru tahu tu daging arnab..erkk!~Sampai deman-deman..Haish~ xmau2!..
krdt pada ini website

muzik di blog dihentikan seketika bg laluan pada video comey ini.lalala~

4 comments:

Anonymous said...

Ingat kau dlm video tu..tembam dah serupa dah..

ahaks~

paan

shaiqin Aisyah said...

comey sekali kan?? dah tau dah *blushing

hehe ^_^

Ikhsan said...

aku igtkan da budak cute...

shaiqin Aisyah said...

bukanlah san, haiwan2 ni je comey2 ^_^

Jom tengok ^_^

Salam buat teman-teman semua ^_^..

meh2 semua jemput tengok video klip ni..comel-comel2! Tiba-tiba je bila tengok video ni rasa haiwan berbulu ni comel (sila jgn salah faham, sesetengah je ok) ahaha~




cute deh..
p/s:
masih geli2 lagi dengan haiwan2 berbulu ni
Teringat masa kecik2 pernah makan daging arnah, bila abh bagithu baru tahu tu daging arnab..erkk!~Sampai deman-deman..Haish~ xmau2!..
krdt pada ini website

muzik di blog dihentikan seketika bg laluan pada video comey ini.lalala~

4 comments:

Anonymous said...

Ingat kau dlm video tu..tembam dah serupa dah..

ahaks~

paan

shaiqin Aisyah said...

comey sekali kan?? dah tau dah *blushing

hehe ^_^

Ikhsan said...

aku igtkan da budak cute...

shaiqin Aisyah said...

bukanlah san, haiwan2 ni je comey2 ^_^